RSS

Fashion Muslimah dan Free Gift?

Assalamualaikum dan hi,

Sekarang ni dah ramai remaja perempuan gila fashion muslimah. Apatah lagi wanita yang berkerjaya dan sudah berumah tangga. So, sebelum cerita pasal free gift, Cik Bunny nak share fashion muslimah terkini yang pastinya menarik perhatian anda yang singgah entri ni iaitu di Aurora Couture.


owner dia fatimatul zahara berusia 18 tahun,baru sahaja habis spm. basically zara buat aurora ni sebab zara tertarik dengan fashion muslimah dan juga fashion pada masa terkini. Zara dapat idea untuk aurora sebab zara memang minat sangat warna warna aurora. Aurora banyak mengetengahkan tenaga wanita seperti first batch for aurora ni semua orang kuat aurora seperti photographer ,model dan make up artis semuanya wanita :). Aurora menjual tudung bawal,inner tudung,maxi skirt,baju blouse dan maxi dress. semuanya dengan harga yang berpatutan
aurora juga mempunyai laman sosial facebook iaitu https://www.facebook.com/Auroracouture

Jom ramai-ramai tengok collection pertama from Aurora kalau ada berkenan di hati boleh terus order and insyallah boleh dapat 2 hari lepas tu :) Klik mana mana gambar untuk maklumat lanjut.











sumber: nspirebunny.blogspot.com/2012/05/fashion-muslimah-dan-free-gift.html

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar

Free S - Heart Cursors at www.totallyfreecursors.com